|
trmfk.no Trondheim modellflyklubb
|
IMAC STEVNE UDDUVOLL
Event starting Lør 04 Sep, 2010 04:09 for 2 days
Forum:
AKRO-gruppa
»
Nyheter - AKRO
Av: Ketil Aagesen
Skrevet: Man 09 Aug, 2010 07:41
Svar: 5
Visninger: 765
|
IMAC 2009
DATO: 4 - 5 SEPTEMBER
STED: UDDUVOLL, TRONDHEIM
Trondheim Modellflyklubb inviterer til IMAC stevne for klassene Basic, Sportsmann, Intermediate og Freestyle. Dette er en kon...
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Børge Vikan
Ble Medlem: 04 Aug 2008 Innlegg: 85 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tir 26 Jan, 2010 16:48 Tittel: Bilbatteri på stripa
|
|
|
Jeg har fått noen bilbatteri fra en elbil. Batteriene virker helt greit, men skal kastes fordi de ikke er gode nok for bilen.
(Har ikke specsa på dem, men tror det stod noe med 12v, 15ah@20 timer ett eller annent?!)
Kunne det være interessant å ha et par stykker stående i bua ved stripa?
Jeg kan sikkert slenge med en lader til disse på min bekostning.
Børge _________________ Hilsen Børge |
|
| Til Toppen |
|
 |
Robert Karlsen

Ble Medlem: 12 Mar 2007 Innlegg: 103 Bosted: Kattem
|
Skrevet: Tir 20 Apr, 2010 15:41 Tittel:
|
|
|
Hei.
Synes dette høres helt kurrant ut. Kunne vært på en tralle, så sistemann kunne ta med batteriene og sette de i bua. Hadde vært helt kurrant og hatt dæ stående i en liten vanntett boks ved stripa, men det er det vel ingen som vil ved tanke på bonden.
Var der i går, og da var det en del annet rot der. Søppel ved grillen, fuelflaske, campingstoler lå strødd. Og det har ikke kommet noen klage enda som jeg har hørt. Så hvis vi fjerner dette og setter opp ladestasjon så kan vel ikke bonden si noe?
Håper vi får til en ladestasjon Børge!, hvor lenge holder i såfall disse batteriene før man må lade de? (er det noen batterinerder her? )
Mvh Robert. _________________ ~Futaba 10C~
~T-Rex 250~
~T-Rex 450~
~T-Rex 700~ |
|
| Til Toppen |
|
 |
THK Thvedt
Ble Medlem: 05 Jan 2010 Innlegg: 41 Bosted: Vestlia - Trondheim
|
Skrevet: Tir 20 Apr, 2010 16:25 Tittel:
|
|
|
Høres jo veldig greit ut dette da
Er det innlagt strøm i bua slik at man får ladet batteriene igjen? Kan denne ladinga stå på når ingen er der? Altså, kan man plugge i ladinga av bilbatteriet når man drar, slik at det alltid er fullt når neste man kommer? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Geir Dyrdal Nestleder

Ble Medlem: 17 Jan 2008 Innlegg: 191 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tir 20 Apr, 2010 20:45 Tittel:
|
|
|
Det er ikke lagt inn strøm i bua, så de må nok lades "hjemme"....
Det blir snart dugnad, og da skal det ryddes ved stripa og bua, så plassen blir flott til ny sesong  _________________ Geir Dyrdal |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet You cannot post calendar events in this forum Du kan ikke laste opp filer i dette forumet Du kan laste ned filer i dette forumet
|